Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20207
Назва: Критерії та рівні сформованості передкомунікативних та базових комунікативних вмінь і навичок у дітей раннього віку з ускладеннями розвитку
Автори: Возчикова, Наталія
Ключові слова: комунікативні навички
комунікативно-мовленнєва діяльність
діти раннього віку
критерії і рівні сформованості
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Возчикова Н. Критерії та рівні сформованості передкомунікативних та базових комунікативних вмінь і навичок у дітей раннього віку з ускладеннями розвитку /Возчикова Н. // Наука і освітa : наук.-практ. журнал. – 2024. – № 2 - С. 3-11.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено проблемі діагностики дефіцитарності розвитку передкомунікативних та базових комунікативних вмінь і навичок у дітей раннього віку з ускладненнями розвитку. Автор підкреслює, що діагностику дітей раннього віку потрібно розглядати як загальний підхід до організації особистісно орієнтованого процесу виховання, спрямованого на забезпечення повноцінного індивідуального розвитку кожної дитини від народження і до періоду раннього дитинства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20207
Розташовується у зібраннях:2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf338.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.