Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20207
Назва: | Критерії та рівні сформованості передкомунікативних та базових комунікативних вмінь і навичок у дітей раннього віку з ускладеннями розвитку |
Автори: | Возчикова, Наталія |
Ключові слова: | комунікативні навички комунікативно-мовленнєва діяльність діти раннього віку критерії і рівні сформованості |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Возчикова Н. Критерії та рівні сформованості передкомунікативних та базових комунікативних вмінь і навичок у дітей раннього віку з ускладеннями розвитку /Возчикова Н. // Наука і освітa : наук.-практ. журнал. – 2024. – № 2 - С. 3-11. |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено проблемі діагностики дефіцитарності розвитку передкомунікативних та базових комунікативних вмінь і навичок у дітей раннього віку з ускладненнями розвитку. Автор підкреслює, що діагностику дітей раннього віку потрібно розглядати як загальний підхід до організації особистісно орієнтованого процесу виховання, спрямованого на забезпечення повноцінного індивідуального розвитку кожної дитини від народження і до періоду раннього дитинства. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20207 |
Розташовується у зібраннях: | 2024 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
3.pdf | 338.13 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.