Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20207
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВозчикова, Наталія-
dc.date.accessioned2024-09-16T07:38:31Z-
dc.date.available2024-09-16T07:38:31Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationВозчикова Н. Критерії та рівні сформованості передкомунікативних та базових комунікативних вмінь і навичок у дітей раннього віку з ускладеннями розвитку /Возчикова Н. // Наука і освітa : наук.-практ. журнал. – 2024. – № 2 - С. 3-11.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20207-
dc.description.abstractСтаттю присвячено проблемі діагностики дефіцитарності розвитку передкомунікативних та базових комунікативних вмінь і навичок у дітей раннього віку з ускладненнями розвитку. Автор підкреслює, що діагностику дітей раннього віку потрібно розглядати як загальний підхід до організації особистісно орієнтованого процесу виховання, спрямованого на забезпечення повноцінного індивідуального розвитку кожної дитини від народження і до періоду раннього дитинства.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectкомунікативні навичкиuk
dc.subjectкомунікативно-мовленнєва діяльністьuk
dc.subjectдіти раннього вікуuk
dc.subjectкритерії і рівні сформованостіuk
dc.titleКритерії та рівні сформованості передкомунікативних та базових комунікативних вмінь і навичок у дітей раннього віку з ускладеннями розвиткуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf338.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.