Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20200
Назва: | Вплив цифровізації та технологічного прогресу на фізичну активність студентів |
Автори: | Кузьмич, М. В. Рісслінг, Р. С. Калиниченко, О. М. Вакарчук, В. О. Мусаелян, Л. Б. |
Ключові слова: | фізичне виховання здобувачів вищої освіти цифрові технології мотивація здобувачів освіти фітнес-додатки освітні платформи |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Видавничий дім «Гельветика» |
Бібліографічний опис: | Кузьмич М. В. Вплив цифровізації та технологічного прогресу на фізичну активність студентів / М. В. Кузьмич, Р. С. Рісслінг, О. М. Калиниченко, В. О. Вакарчук, Л. Б. Мусаелян // Olympicus : науковий журнал. – 2024. – № 2. – С. 120-125. |
Короткий огляд (реферат): | Поширення комп’ютерів, смартфонів і планшетів сприяє збільшенню часу, який молодь проводить у сидячому положенні. Онлайн-навчання, соціальні мережі та відеоігри часто замінюють активні види відпочинку. З переходом на цифрові платформи для спілкування та розваг здобувачі вищої освіти менше часу проводять на свіжому повітрі і рідше займаються спортом. Це негативно позначається на загальному рівні фізичної активності та здоров’я. Фізична активність сприяє виробленню ендорфінів, які покращують настрій. Нестача руху може призводити до депресивних станів та підвищеної тривожності. Регулярні фізичні вправи покращують кровообіг у мозку, що позитивно впливає на пам’ять та концентрацію. Сидячий спосіб життя може призводити до зниження когнітивних здібностей. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20200 |
Розташовується у зібраннях: | 2024 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
17.pdf | 809.71 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.