Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20194
Title: | Проблема формування ціннісних орієнтацій студентів на етапі навчання у ВНЗ |
Authors: | Маліч І. В. Нєдова, О. В. |
Keywords: | цінності ціннісні орієнтації вищий навчальний заклад студенти навчально-професійна діяльність студентів |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Видавничий дім «Гельветика» |
Citation: | Маліч І. В. Проблема формування ціннісних орієнтацій студентів на етапі навчання у ВНЗ / І. В. Маліч // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 471-472. |
Abstract: | Проблема цінностей та ціннісних орієнтацій є безперечно однією з актуальних проблем сучасної психології як в теоретичному, так і в практичному аспектах. Її актуальність зумовлена особливостями перехідного, кризового етапу розвитку нашого суспільства, які неминуче призводять до радикальних змін поведінки людей, переоцінки існуючої системи суспільних та особистісних цінностей. що система цінностей має певні особливості, які зумовлені специфікою навчально-професійної діяльності студентів на різних факультетах, а також суттєві зміни системи цінностей на різних етапах навчання у ВНЗ. заклад – одним із провідних факторів соціалізації студента як фахівця і як особистості в цілому. Провідною діяльністю у вищій школі є навчально-професійна діяльність, саме в ній виникають такі новоутворення студентського віку, як професійне мислення та професійна рефлексія, професійна ідентичність та готовність до професійної діяльності, професіоналізація особистості студента. Основною метою реформи вищої школи в Україні є забезпечення психолого-педагогічних умов для саморозвитку і самореалізації студента як суб’єкта освітнього процесу та майбутньої професійної діяльності. Тому однією із провідних проблем сьогодні є побудова такої системи навчально- виховного процесу, яка б оптимально враховувала особливості та закономірності як професійного становлення, так і особистісного зростання студента. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20194 |
Appears in Collections: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Global challenges of pedagogical education.pdf | 7.94 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.