Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20194
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМаліч І. В.-
dc.contributor.authorНєдова, О. В.-
dc.date.accessioned2024-09-13T11:21:16Z-
dc.date.available2024-09-13T11:21:16Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМаліч І. В. Проблема формування ціннісних орієнтацій студентів на етапі навчання у ВНЗ / І. В. Маліч // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 471-472.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20194-
dc.description.abstractПроблема цінностей та ціннісних орієнтацій є безперечно однією з актуальних проблем сучасної психології як в теоретичному, так і в практичному аспектах. Її актуальність зумовлена особливостями перехідного, кризового етапу розвитку нашого суспільства, які неминуче призводять до радикальних змін поведінки людей, переоцінки існуючої системи суспільних та особистісних цінностей. що система цінностей має певні особливості, які зумовлені специфікою навчально-професійної діяльності студентів на різних факультетах, а також суттєві зміни системи цінностей на різних етапах навчання у ВНЗ. заклад – одним із провідних факторів соціалізації студента як фахівця і як особистості в цілому. Провідною діяльністю у вищій школі є навчально-професійна діяльність, саме в ній виникають такі новоутворення студентського віку, як професійне мислення та професійна рефлексія, професійна ідентичність та готовність до професійної діяльності, професіоналізація особистості студента. Основною метою реформи вищої школи в Україні є забезпечення психолого-педагогічних умов для саморозвитку і самореалізації студента як суб’єкта освітнього процесу та майбутньої професійної діяльності. Тому однією із провідних проблем сьогодні є побудова такої системи навчально- виховного процесу, яка б оптимально враховувала особливості та закономірності як професійного становлення, так і особистісного зростання студента.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectцінностіuk
dc.subjectціннісні орієнтаціїuk
dc.subjectвищий навчальний закладuk
dc.subjectстудентиuk
dc.subjectнавчально-професійна діяльність студентівuk
dc.titleПроблема формування ціннісних орієнтацій студентів на етапі навчання у ВНЗuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Global challenges of pedagogical education.pdf7.94 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.