Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20020
Назва: | Компоненти драмогерменевтичного досвіду майбутніх викладачів вокалу та критерії їх оцінювання |
Автори: | Ван, Чень |
Ключові слова: | компоненти драмогерменевтичного досвіду рефлексійно-репрезентаційний компонент художньо-ментальний критерій особистісно-перформативний критерій |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», |
Бібліографічний опис: | Ван Ч.Компоненти драмогерменевтичного досвіду майбутніх викладачів вокалу та критерії їх оцінювання/Ч.Ван//Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2024. – №1.С.11-16 |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено теоретичні положення щодо компонентів драмогерменев- тичного досвіду майбутніх викладачів вокалу та критеріїв їх оцінювання. Зроблено акцент на актуальності наукового осмислення інноваційних аспектів підготовки май- бутніх викладачів вокалу, які сприяють зростанню її якості. Здійснено теоретичний аналіз наукових праць із філософської, мистецтвознавчої та педагогічної герменев- тики, які дають змогу ефективно висвітлювати процеси привласнення майбутніми викладачами вокалу драматургічного контенту музичного твору з метою набуття драмогерменевтичних знань і навичок як основи драмогерменевтичного досвіду осо- бистості. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20020 |
Розташовується у зібраннях: | №1 (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
4.pdf | 304.14 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.