Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19915
Назва: | Виклики та перспективи історичної освіти в розділених і постконфліктних суспільствах |
Автори: | Петраков, М. О. |
Ключові слова: | історична освіта, постконфліктні суспільства, політичний процес, наративи |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», |
Бібліографічний опис: | Петраков М.О.Виклики та перспективи історичної освіти в розділених і постконфліктних суспільствах/М.О.Петраков// Політикус : наук. журнал. – 2024. – № 1. – С. 82-90 |
Короткий огляд (реферат): | У тексті статті розглядаються актуальні виклики та перспективи історичної освіти у розділених та постконфліктних суспільствах. Зазначається, що робота з історичними наративами важлива для виховання взаємної поваги та миру. Освітній процес має враховувати культурне розмаїття історичних оповідань і розвивати кри- тичне мислення учнів |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19915 |
Розташовується у зібраннях: | 2024 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
15.pdf | 233.35 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.