Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19875
Title: | Роль комп’ютерних програм у корекційно-розвитковій роботі з дітьми з особливими освітніми потребами |
Authors: | Чекан, О. |
Keywords: | комп’ютерні програми корекційно-розвивальна робота діти з особливими освітніми потребами фізичний розвиток когнітивний розвиток соціальний розвиток |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Чекан О. Роль комп’ютерних програм у корекційно-розвитковій роботі з дітьми з особливими освітніми потребами / О. Чекан // Наука і освітa : наук.-практ. журнал. – 2023. – № 2. – С. 89-94. |
Abstract: | Публікація досліджує актуальну проблему ролі комп’ютерних програм у корекційно-розвивальній роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. Метою дослідження є розкриття важливості використання комп’ютерних програм у корекційно-розвитковій роботі з дітьми з особливими освітніми потребами та аналізу ролі комп’ютерних програм у проведенні корекційної роботи. Для досягнення цієї мети були використані методи аналізу наукової літератури та огляду наявних досліджень у цій галузі. Методи емпіричного дослідження: проведення спостережень та експериментів з використанням різних комп’ютерних програм для оцінки їх ефективності, впливу на розвиток дітей та задоволення їх освітніх потреб. Анкетування та опитування: збір даних від користувачів комп’ютерних програм, щоб вивчити їхнє задоволення від використання, сприйняття корекційно-розвиткових аспектів та можливі проблеми, які вони виявляють. Кількісний аналіз: застосування статистичних методів для обробки даних, отриманих з різних досліджень, з метою визначення статистично значущих відмінностей, тенденцій або зв’язків між використовуваними програмами та показниками результативності. Компаративний аналіз: порівняння різних комп’ютерних програм, їх функціональності, ефективності та впливу на розвиток дітей з особливими освітніми потребами. Результати показують, що комп’ютерні програми мають позитивний вплив на навчання та розвиток навичок у дітей з особливими освітніми потребами. Використання комп’ютерних програм стимулює їх мотивацію та сприяє покращенню сприйняття інформації. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19875 |
Appears in Collections: | 2023 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.