Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19805
Назва: | Удосконалення підходів до навчання онлайн на практичних заняттях з графічних дисциплін |
Автори: | Смичковська, Ольга Михайлівна Smychkovska, Olga Mykhailivna Бредньова, В. П. Brednyova, V. P. |
Ключові слова: | графічні дисципліни методологічні підходи онлайн-навчання метод копіювання архітектурна графіка |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Смичковська О. М. Удосконалення підходів до навчання онлайн на практичних заняттях з графічних дисциплін / О. М. Смичковська // Науково-методична організація процесу підготовки фахівців в системі художньо-педагогічної освіти: досвід, перспективи : тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції (Одеса, 15 травня 2024 р.). / упоряд. Я. М. Твердохлібова, О. П. Спасскова. – Одеса : Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського, 2024. – С. 88-91. |
Короткий огляд (реферат): | Модель дистанційної освіти можна розглядати як інформаційно-освітнє середовище, засноване на сучасних засобах передачі та зберігання інформації. Сама специфіка навчання передбачає, що в центрі цієї моделі стоїть викладач не як інтерпретатор знання, а як координатор пізнавального процесу, до функцій якого входять коригування курсу, що викладається, консультування студента з усіх аспектів навчальної діяльності, включаючи професійну самоідентифікацію. Переваги дистанційної освіти полягають у наступному: більш висока адаптивність до рівня базової підготовки та здібностей учнів, кращі можливості підвищення якості освіти; доступність «перехресної» інформації, оскільки вони мають можливість, використовуючи комп'ютерні мережі, звертатися до альтернативних джерел тощо. Специфіка дистанційного навчання, по-перше, полягає в тому, що воно здійснюється за допомогою комп'ютерних телекомунікацій, по-друге, у яскраво вираженій практичності та диференціації навчання, а також має специфічні форми занять. Це особливо актуально для творчих та інженерних спеціальностей, оскільки допомагає розвивати їх абстрактне та просторове мислення, креативні підходи шляхом включення більшої кількості ілюстративного матеріалу в завдання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19805 |
Розташовується у зібраннях: | Науково-методична організація процесу підготовки фахівців в системі художньо-педагогічної освіти: досвід, перспективи (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
26.pdf | 1.1 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.