Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19805
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Смичковська, Ольга Михайлівна | - |
dc.contributor.author | Smychkovska, Olga Mykhailivna | - |
dc.contributor.author | Бредньова, В. П. | - |
dc.contributor.author | Brednyova, V. P. | - |
dc.date.accessioned | 2024-07-30T12:09:17Z | - |
dc.date.available | 2024-07-30T12:09:17Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Смичковська О. М. Удосконалення підходів до навчання онлайн на практичних заняттях з графічних дисциплін / О. М. Смичковська // Науково-методична організація процесу підготовки фахівців в системі художньо-педагогічної освіти: досвід, перспективи : тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції (Одеса, 15 травня 2024 р.). / упоряд. Я. М. Твердохлібова, О. П. Спасскова. – Одеса : Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського, 2024. – С. 88-91. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19805 | - |
dc.description.abstract | Модель дистанційної освіти можна розглядати як інформаційно-освітнє середовище, засноване на сучасних засобах передачі та зберігання інформації. Сама специфіка навчання передбачає, що в центрі цієї моделі стоїть викладач не як інтерпретатор знання, а як координатор пізнавального процесу, до функцій якого входять коригування курсу, що викладається, консультування студента з усіх аспектів навчальної діяльності, включаючи професійну самоідентифікацію. Переваги дистанційної освіти полягають у наступному: більш висока адаптивність до рівня базової підготовки та здібностей учнів, кращі можливості підвищення якості освіти; доступність «перехресної» інформації, оскільки вони мають можливість, використовуючи комп'ютерні мережі, звертатися до альтернативних джерел тощо. Специфіка дистанційного навчання, по-перше, полягає в тому, що воно здійснюється за допомогою комп'ютерних телекомунікацій, по-друге, у яскраво вираженій практичності та диференціації навчання, а також має специфічні форми занять. Це особливо актуально для творчих та інженерних спеціальностей, оскільки допомагає розвивати їх абстрактне та просторове мислення, креативні підходи шляхом включення більшої кількості ілюстративного матеріалу в завдання. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | графічні дисципліни | uk |
dc.subject | методологічні підходи | uk |
dc.subject | онлайн-навчання | uk |
dc.subject | метод копіювання | uk |
dc.subject | архітектурна графіка | uk |
dc.title | Удосконалення підходів до навчання онлайн на практичних заняттях з графічних дисциплін | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Науково-методична організація процесу підготовки фахівців в системі художньо-педагогічної освіти: досвід, перспективи (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
26.pdf | 1.1 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.