Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 41 to 53 of 53
    
    
    
| Issue Date | Title | Author(s) | 
| 2024 | Особистісні детермінанти емоційного вигорання педагогів | Ситнік, Світлана Володимирівна; Sytnik, Svitlana Volodymyrivna | 
| 2024 | Опанувальна поведінка та життєстійкість в умовах бойового стресу | Симоненко, Світлана Миколаївна; Symonenko, Svitlana Mykolaivna; Грек, Олена Миколаївна; Grek, Olena Mykolayivna; Костюніна, О. | 
| 2024 | Емоційне здоров’я і конгруентність: проблеми детермінації | Саннікова, Ольга Павлівна; Sannikova, Olha Pavlovna | 
| 2024 | Психологічні бар’єри особистості | Массанов, Анатолій Вікторович; Massanov, Anatoly Viktorovich | 
| 2024 | Особистісні властивості та компетенції майбутніх фахівців соціономічних професій | Журавльова Лариса | 
| 2024 | Стратегії подолання професійного стресу в управлінській діяльності | Гуцуляк, Н.; Чуйко, О.; Дуб, В. | 
| 2024 | Ціннісно-інтегративний контекст формування глобальної компетентності учнівської молоді: міжнародні освітні ініціативи | Федоренко, С.; Журба, К.; Шепелєва, О. | 
| 2024 | Інтеграція чат-боту gpt в процес вивчення англійської мови | Серман, Л.; Сулейманова, І.; Медейчук, О.; Серман, Т. | 
| 2024 | Вплив регулярних фізичних навантажень на емоційний стан здобувачів освіти | Коваленко, А. | 
| 2024 | Акмеологічний і рефлесивний підходи як методологічне підгрунтя професійної підготовки майбутніх учителів мистецьких спеціальностей | Княжева, Ірина Анатоліївна; Knyazheva, Iryna Anatoliyivna; Лі Ліньї | 
| 2024 | Особистость вчителя як виняткова індивідуальність: соціально-психологічний контекст | Богданова, І. | 
| 2024 | Феноменологія поняття «музична терапія» в сучасному науковому дискурсі країн Європи та США | Добровольська, Р. | 
| 2024 | Динаміка розвитку мовленнєвої діяльності дітей старшого дошкільного віку з логопатологією | Бєлова, О. | 
    
    
        Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 41 to 53 of 53