Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19764
Title: | Освітні втрати та шляхи їх подолання в умовах воєнного стану |
Authors: | Красюк, І. |
Keywords: | освітні втрати художник-педагог освітнє середовище синергія освітній дизайн рефлексія учасники освітнього процесу |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Красюк І. Освітні втрати та шляхи їх подолання в умовах воєнного стану / І. Красюк // Науково-методична організація процесу підготовки фахівців в системі художньо-педагогічної освіти: досвід, перспективи : тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції (Одеса, 15 травня 2024 р.). / упоряд. Я. М. Твердохлібова, О. П. Спасскова. – Одеса : Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського, 2024. – С. 48-52. |
Abstract: | Освітні втрати в навчальному середовищі мають тривалі економічні, соціальні та психологічні наслідки. Економічні втрати глибше відчувають студенти які втратили зв'язок з закладом освіти на початку воєнної агресії країни терориста, здобувачі, родини котрих втратили власне майно та інші матеріальні цінності для існування, що, у свою чергу, призводить до більш глибоких психологічних втрат на даному відтинку життя. Тому головна роль належить педагогам у вирішенні освітніх втрат учасників освітнього процесу. Але попри всі труднощі в освітньому просторі – від років ковіду до затяжної повномасштабної війни, освітяни України продовжують виконувати свої фахові обов’язки, нести свої знання здобувачам, підвищувати кваліфікацію, освоювати різноманітні підходи, разом шукають нові технології і інструменти, діляться гнучкими методиками, вчаться навчати здобувачів з особливими освітніми потребами та прагнуть долати багато інших перепон різного спрямування стосовно освітніх питань які повинні вирішуватись кожного дня. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19764 |
Appears in Collections: | Науково-методична організація процесу підготовки фахівців в системі художньо-педагогічної освіти: досвід, перспективи (2024) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.