Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19764
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрасюк, І.-
dc.date.accessioned2024-07-29T09:36:45Z-
dc.date.available2024-07-29T09:36:45Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКрасюк І. Освітні втрати та шляхи їх подолання в умовах воєнного стану / І. Красюк // Науково-методична організація процесу підготовки фахівців в системі художньо-педагогічної освіти: досвід, перспективи : тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції (Одеса, 15 травня 2024 р.). / упоряд. Я. М. Твердохлібова, О. П. Спасскова. – Одеса : Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського, 2024. – С. 48-52.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19764-
dc.description.abstractОсвітні втрати в навчальному середовищі мають тривалі економічні, соціальні та психологічні наслідки. Економічні втрати глибше відчувають студенти які втратили зв'язок з закладом освіти на початку воєнної агресії країни терориста, здобувачі, родини котрих втратили власне майно та інші матеріальні цінності для існування, що, у свою чергу, призводить до більш глибоких психологічних втрат на даному відтинку життя. Тому головна роль належить педагогам у вирішенні освітніх втрат учасників освітнього процесу. Але попри всі труднощі в освітньому просторі – від років ковіду до затяжної повномасштабної війни, освітяни України продовжують виконувати свої фахові обов’язки, нести свої знання здобувачам, підвищувати кваліфікацію, освоювати різноманітні підходи, разом шукають нові технології і інструменти, діляться гнучкими методиками, вчаться навчати здобувачів з особливими освітніми потребами та прагнуть долати багато інших перепон різного спрямування стосовно освітніх питань які повинні вирішуватись кожного дня.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectосвітні втратиuk
dc.subjectхудожник-педагогuk
dc.subjectосвітнє середовищеuk
dc.subjectсинергіяuk
dc.subjectосвітній дизайнuk
dc.subjectрефлексіяuk
dc.subjectучасники освітнього процесуuk
dc.titleОсвітні втрати та шляхи їх подолання в умовах воєнного стануuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Науково-методична організація процесу підготовки фахівців в системі художньо-педагогічної освіти: досвід, перспективи (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13.pdf1.01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.