Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19764
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Красюк, І. | - |
dc.date.accessioned | 2024-07-29T09:36:45Z | - |
dc.date.available | 2024-07-29T09:36:45Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Красюк І. Освітні втрати та шляхи їх подолання в умовах воєнного стану / І. Красюк // Науково-методична організація процесу підготовки фахівців в системі художньо-педагогічної освіти: досвід, перспективи : тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції (Одеса, 15 травня 2024 р.). / упоряд. Я. М. Твердохлібова, О. П. Спасскова. – Одеса : Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського, 2024. – С. 48-52. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19764 | - |
dc.description.abstract | Освітні втрати в навчальному середовищі мають тривалі економічні, соціальні та психологічні наслідки. Економічні втрати глибше відчувають студенти які втратили зв'язок з закладом освіти на початку воєнної агресії країни терориста, здобувачі, родини котрих втратили власне майно та інші матеріальні цінності для існування, що, у свою чергу, призводить до більш глибоких психологічних втрат на даному відтинку життя. Тому головна роль належить педагогам у вирішенні освітніх втрат учасників освітнього процесу. Але попри всі труднощі в освітньому просторі – від років ковіду до затяжної повномасштабної війни, освітяни України продовжують виконувати свої фахові обов’язки, нести свої знання здобувачам, підвищувати кваліфікацію, освоювати різноманітні підходи, разом шукають нові технології і інструменти, діляться гнучкими методиками, вчаться навчати здобувачів з особливими освітніми потребами та прагнуть долати багато інших перепон різного спрямування стосовно освітніх питань які повинні вирішуватись кожного дня. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | освітні втрати | uk |
dc.subject | художник-педагог | uk |
dc.subject | освітнє середовище | uk |
dc.subject | синергія | uk |
dc.subject | освітній дизайн | uk |
dc.subject | рефлексія | uk |
dc.subject | учасники освітнього процесу | uk |
dc.title | Освітні втрати та шляхи їх подолання в умовах воєнного стану | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Науково-методична організація процесу підготовки фахівців в системі художньо-педагогічної освіти: досвід, перспективи (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
13.pdf | 1.01 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.