Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19719
Назва: | Сутність проєктно-конструкторської компетеності вчителів технологій в творчій діяльності |
Автори: | Підлубна, Ірина Леонідівна |
Ключові слова: | вчитель технологій освітній процес проєктно-конструкторські знання творчо-проєктна діяльність творчо-конструкторське проєктування технологічна освіта |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Підлубна І. Л. Сутність проєктно-конструкторської компетеності вчителів технологій в творчій діяльності / І. Л. Підлубна // Інноватика в освіті, дизайні та мистецтві : матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, м. Одеса, 23-24 травня 2024 року. Одеса: Університет Ушинського, 2024. С. 67-70 |
Короткий огляд (реферат): | Аналіз проблем сучасної освіти дозволив виділити особливості та характеристики технологічної освіти та виявити проблеми в контексті реалізації компетентнісного підходу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19719 |
Розташовується у зібраннях: | Інноватика в освіті, дизайні та мистецтві (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
67-70.pdf | 922.21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.