Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19719
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПідлубна, Ірина Леонідівна-
dc.date.accessioned2024-07-25T09:38:00Z-
dc.date.available2024-07-25T09:38:00Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПідлубна І. Л. Сутність проєктно-конструкторської компетеності вчителів технологій в творчій діяльності / І. Л. Підлубна // Інноватика в освіті, дизайні та мистецтві : матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, м. Одеса, 23-24 травня 2024 року. Одеса: Університет Ушинського, 2024. С. 67-70uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19719-
dc.description.abstractАналіз проблем сучасної освіти дозволив виділити особливості та характеристики технологічної освіти та виявити проблеми в контексті реалізації компетентнісного підходу.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectвчитель технологійuk
dc.subjectосвітній процесuk
dc.subjectпроєктно-конструкторські знанняuk
dc.subjectтворчо-проєктна діяльністьuk
dc.subjectтворчо-конструкторське проєктуванняuk
dc.subjectтехнологічна освітаuk
dc.titleСутність проєктно-конструкторської компетеності вчителів технологій в творчій діяльностіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Інноватика в освіті, дизайні та мистецтві (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
67-70.pdf922.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.