Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1970
Назва: | Теоретичні і методичні засади підготовки майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей до безпеки життя і професійної діяльності |
Інші назви: | Theoretical and methodical bases of future specialists of socionomic specialities training to the safety of life and professional activity |
Автори: | Гвоздій, Світлана Петрівна Gvozdii, Svitlana Petrivna |
Ключові слова: | підготовка до безпеки життя і професійної діяльності майбутній фахівець соціономічної спеціальності культура безпечної життєдіяльності модель підготовки до безпеки життя і професійної діяльності педагогічні умови training to the safe life and professional activity the future specialist in socionomic speciality the culture of safe life and activity the training model to safety of life and professional activity the pedagogical conditions |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Гвоздій С. П. Теоретичні і методичні засади підготовки майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей до безпеки життя і професійної діяльності : дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Світлана Петрівна Гвоздій; наук. консультант Е. Е. Карпова; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2017. – 525 с. |
Короткий огляд (реферат): | У дисертації науково-обґрунтовано й апробовано концептуальні теоретичні і методичні засади та модель підготовки майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей до безпеки життя і професійної діяльності (цільовий, теоретико-методологічний, процесуальний, методичний, діагностувально-результативний блоки); розкрито сутність феноменів «підготовка майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей до безпеки життя і професійної діяльності» та «культура безпечної життєдіяльності майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей». Визначено компоненти (соціально-імперативний, діяльнісно-виконавчий, особистісно-ціннісний) і їх показники, схарактеризовано рівні сформованості культури безпечної життєдіяльності майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей (високий, достатній, низький). The thesis represents the scientifically grounded and approbated conceptual theoretical and methodical foundations, the training model of future specialists of socionomic specialties to the safety of life and professional activity (purposeful, theoretically methodological, procedural, methodical and diagnostically productive blocks), it reveals the essence of such phenomena as "Training of future specialists of socionomic specialties for safety of life and professional activity” and “socionomy future specialist’s culture of safe life and activity”. It determines the socially imperative, actively executive, personally valuable components and their indexes; it characterizes the formation levels of socionomy future specialist’s culture of safe life and activity (high, sufficient, low). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1970 |
Розташовується у зібраннях: | Дисертації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Theoretical and methodica.pdf | 7.23 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.