Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19334
Назва: | Проблема розуміння художньо-образного змісту вокальних творів і метод герменевтичного аналізу |
Автори: | Чень Сяоюй |
Ключові слова: | вокальні твори герменевтичний аналіз худодньо-образний зміст |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Чень Сяоюй Проблема розуміння художньо-образного змісту вокальних творів і метод герменевтичного аналізу/ Чень Сяоюй// Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези ІХ Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 20-21 жовтня 2023 р.). ― Т. 2. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2023. ― С. 157-158. |
Короткий огляд (реферат): | У процесі навчання майбутніх учителів музичного мистецтва нерідко виникають проблеми, пов'язані із здатністю студента зрозуміти художній зміст твору, який він розучує в класі музично-виконавської підготовки. Зокрема, йдеться про вокальну підготовку, яка є обов'язковою для кожного вчителя музичного мистецтва. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19334 |
Розташовується у зібраннях: | Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2023) Т. 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
67.pdf | 2.7 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.