Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19314
Title: | Розвиток відчуття метро-ритму на уроках фортепіано. «ритмічні ігри» |
Authors: | Бойко, Ольга Павлівна Boіko, Olha Pavlivna |
Keywords: | відчуття ритму рітмімічні ігри уроки фортепіано |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Бойко О. Розвиток відчуття метро-ритму на уроках фортепіано. «ритмічні ігри» / О. Бойко // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези ІХ Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 20-21 жовтня 2023 р.). ― Т. 2. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2023. ― С. 110-113. |
Abstract: | У фортепіанній педагогіці розвитку відчуття музичного ритму приділяється особлива увага. Ступінь зрілості, рівень майстерності піаніста-виконавця визначається вмінням переконливо і художньо правильно розшифрувати, «оживити» ритмічний запис твору, передати і розкрити задум композитора. Музичний ритм, динаміка та агогіка, на відміну від мелодії, гармонії є «власними» засобами виразності виконавця. Г.Г. Нейгауз говорив: «І ніколи не забувайте, що Біблія музиканта починається словами: «Спочатку був ритм». Виконання, позбавлене ритмічного стрижня – логіки часу та розвитку в часі, Г.Нейгауз вважав лише музичним шумом, у якому втрачено чи зіпсовано до невпізнанності музичну мову. К.М. Ігумнов бачив у вмінні знайти «живе ритмічне дихання» художню індивідуальність виконавця. На його думку, піаніст-виконавець повинен відчувати всі відхилення від метра і всі проміжки між нотами, «творити ритм зсередини», інакше виконання ніколи не зможе передати глибину змісту художнього твору. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19314 |
Appears in Collections: | Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2023) Т. 2 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.