Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19247
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Будаєва, А. | - |
dc.contributor.author | Іригіна, Світлана Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Iryhina, Svitlana Oleksandrivna | - |
dc.date.accessioned | 2024-05-29T07:16:20Z | - |
dc.date.available | 2024-05-29T07:16:20Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Будаєва А. Феномен ритму як принцип організації світу та естетична категорія / А. Будаєва, С Іригіна, // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези ІХ Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 20-21 жовтня 2023 р.). ― Т. 2. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2023. ― С. 13-17. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19247 | - |
dc.description.abstract | Ще в епоху Античності філософи пояснювали та розмежовували ритм як загальне поняття перебігу процесів у Всесвіті. Греки вважали, що ритм є енергійним чоловічим началом, а тони у своєму русі, за вимогами мелодії та гармонії, – жіночим. Так, Аристотель визнавав зв’язки ритму з душевним життям і емоційним станом людини, а Платон визначав ритм як «порядок руху». Древньогрецький філософ Арістоксен загалом розглядав ритм так: «якщо видимий для наших очей (або для наших почуттів) рух – такого роду, що наповнюваний ним час (або простір) може бути поділений в якомусь певному порядку, який легко впізнати, на поодинокі дрібні долі (або частки, відділи), то ми це звемо ритмом» (Сокальський, 1959). | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | ритм | uk |
dc.subject | естетична категорія | uk |
dc.title | Феномен ритму як принцип організації світу та естетична категорія | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2023) Т. 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
4.pdf | 2.7 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.