Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19076| Title: | Методичні рекомендації до лекційних, практичних занять і виконання самостійної роботи з навчальної дисципліни "Методологія наукових досліджень у галузі освіти" для здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти зі спец. 011 Освітні, педагогічні науки; 015 Професійна освіта | 
| Authors: | Княжева, Ірина Анатоліївна Knyazheva, Iryna Anatoliyivna  | 
| Keywords: | методичні рекомендації наукові дослідження методологія наукових досліджень практичні завдання критерії оцінювання навчально-дослідні завдання  | 
| Issue Date: | 2024 | 
| Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» | 
| Citation: | Княжева І. А. Методичні рекомендації до лекційних, практичних занять і виконання самостійної роботи з навчальної дисципліни "Методологія наукових досліджень у галузі освіти" для здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти зі спец. 011 Освітні, педагогічні науки; 015 Професійна освіта / І. А. Княжева. - Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. - 36 с. | 
| Abstract: | Методичні рекомедації розроблено для допомоги здобувачам третього ( освітньо-наукового) рівня вищої освіти зі спеціальностей 011 Освітні, педагогічні науки; 015 Професійна освіта. Подано анотацію навчальної дисципліни, плани лекціних і практичних занять, завдання для самостійної роботи, рекомендовану літературу, вимоги до знань і вмінь здобувачів освіти, набутих у процесі вивчення дисципліни, засоби оцінювання та методи демонстрування результатів навчання. | 
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19076 | 
| Appears in Collections: | Кафедра педагогіки | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Knyazheva Iryna Anatoliyivna.pdf | 14.17 MB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.