Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18958
Назва: | Підготовка майбутніх вчителів математики до візуалізації освітнього процесу |
Автори: | Папач, Ольга Іванівна Papach, Olha Ivanivna Моторіна, Валентина Григорівна Motorina, Valentyna Hryhorivna |
Ключові слова: | майбутні вчителі математики візуалізація освітнього процесу |
Дата публікації: | 2024 |
Бібліографічний опис: | В.Г.Моторіна, О.І.Папач Підготовка майбутніх вчителів математики до візуалізації освітнього процесу// «Сучасна освіта: стратегії та технології навчання молоді і дорослих». Матеріали ХІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Переяслав, 7-8 березня 2024. |
Короткий огляд (реферат): | Революційні зміни останніх років у всіх без винятку галузях науки і техніки призвели до появи покоління дітей з ґаджетами в руках та з «кліповим» мисленням. Врахування цих особливостей знайшло своє відображення в змісті освітніх реформ, в тому числі і в вітчизняній освіті через реалізацію основних положень концепції НУШ. Вчительство має розв’язувати одночасно декілька проблем. З одного боку у Державному стандарті базової середньої освіти (2020) при реалізації завдань математичної освітньої галузі передбачено формування низки загальних та предметних вмінь. З іншого боку сучасний освітній процес значною мірою має бути побудований на основі візуалізації навчальної інформації. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18958 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра математики і методики її навчання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Motorina, Papach.pdf | 690.31 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.