Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18958
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПапач, Ольга Іванівна-
dc.contributor.authorPapach, Olha Ivanivna-
dc.contributor.authorМоторіна, Валентина Григорівна-
dc.contributor.authorMotorina, Valentyna Hryhorivna-
dc.date.accessioned2024-03-07T07:35:00Z-
dc.date.available2024-03-07T07:35:00Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationВ.Г.Моторіна, О.І.Папач Підготовка майбутніх вчителів математики до візуалізації освітнього процесу// «Сучасна освіта: стратегії та технології навчання молоді і дорослих». Матеріали ХІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Переяслав, 7-8 березня 2024.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18958-
dc.description.abstractРеволюційні зміни останніх років у всіх без винятку галузях науки і техніки призвели до появи покоління дітей з ґаджетами в руках та з «кліповим» мисленням. Врахування цих особливостей знайшло своє відображення в змісті освітніх реформ, в тому числі і в вітчизняній освіті через реалізацію основних положень концепції НУШ. Вчительство має розв’язувати одночасно декілька проблем. З одного боку у Державному стандарті базової середньої освіти (2020) при реалізації завдань математичної освітньої галузі передбачено формування низки загальних та предметних вмінь. З іншого боку сучасний освітній процес значною мірою має бути побудований на основі візуалізації навчальної інформації.uk
dc.language.isootheruk
dc.subjectмайбутні вчителі математикиuk
dc.subjectвізуалізація освітнього процесуuk
dc.titleПідготовка майбутніх вчителів математики до візуалізації освітнього процесуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра математики і методики її навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Motorina, Papach.pdf690.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.