Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18957
Назва: | Деякі аспекти методики підгоотовки майбутніх учителев математики до формування підприємливості та фінансової грамотності учнів базової |
Автори: | Папач, Ольга Іванівна Papach, Olha Ivanivna Моторіна, Валентина Григорівна Motorina, Valentyna Hryhorivna |
Ключові слова: | наскрізна змістова лінія «Підприємливість та фінансова грамотність» ключова компетентність «Підприємливість та фінансова грамотність» підготовка майбутніх вчителів математики математичні задачі з фінансовим змістом порівняльній аналіз модельних навчальних програм економічні задачі |
Дата публікації: | 2023 |
Бібліографічний опис: | В.Г.Моторіна Деякі аспекти методики підгоотовки майбутніх учителев математики до формування підприємливості та фінансової грамотності учнів базової / О. І. Папач, В. Г. Моторіна // Фахове видання. Актуальні питання природничо-математичної освіти. Збірник наукових праць Сумського державного педагогічного університету імені А.С.Макаренка. Випуск 2 (22), 2023. С. 123 – 133. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкриваються деякі аспекти методики підготовки майбутніх вчителів математики до формування наскрізної змістової ліній «Підприємливість та фінансова грамотність» на основі досвіду кафедри математики і методики її навчання ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського». Досвід накопичено за умов відсутності окремої методичної дисципліни, в рамках якої б відбувалась підготовка майбутніх вчителів математики до формування підприємливості та фінансової грамотності учнів базової школи. Тому було здійснено певний трансфер методики формування цієї ключової компетентності в курс методики математики та дисципліни «Технології навчання математики в умовах НУШ» в ході їх вивчення. Для створення цілісного сприйняття змістової лінії «Підприємливість та фінансова грамотність» та моделювання відповідних видів навчальної діяльності учнів студенти проводили порівняльний аналіз модельних навчальних програм з математики для 5-6 класів та модельних навчальних програм з алгебри для 7-9 класів щодо способів реалізації наскрізної лінії «Підприємливість та фінансова грамотність», запропонованих авторами; аналізували очікувані результати навчання до окремих тем та розділів; підбирали математичні задачі фінансового змісту та методику їх розв’язування. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18957 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра математики і методики її навчання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Motorina.pdf | 855.58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.