Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18957
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Папач, Ольга Іванівна | - |
dc.contributor.author | Papach, Olha Ivanivna | - |
dc.contributor.author | Моторіна, Валентина Григорівна | - |
dc.contributor.author | Motorina, Valentyna Hryhorivna | - |
dc.date.accessioned | 2024-03-07T07:34:43Z | - |
dc.date.available | 2024-03-07T07:34:43Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | В.Г.Моторіна Деякі аспекти методики підгоотовки майбутніх учителев математики до формування підприємливості та фінансової грамотності учнів базової / О. І. Папач, В. Г. Моторіна // Фахове видання. Актуальні питання природничо-математичної освіти. Збірник наукових праць Сумського державного педагогічного університету імені А.С.Макаренка. Випуск 2 (22), 2023. С. 123 – 133. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18957 | - |
dc.description.abstract | У статті розкриваються деякі аспекти методики підготовки майбутніх вчителів математики до формування наскрізної змістової ліній «Підприємливість та фінансова грамотність» на основі досвіду кафедри математики і методики її навчання ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського». Досвід накопичено за умов відсутності окремої методичної дисципліни, в рамках якої б відбувалась підготовка майбутніх вчителів математики до формування підприємливості та фінансової грамотності учнів базової школи. Тому було здійснено певний трансфер методики формування цієї ключової компетентності в курс методики математики та дисципліни «Технології навчання математики в умовах НУШ» в ході їх вивчення. Для створення цілісного сприйняття змістової лінії «Підприємливість та фінансова грамотність» та моделювання відповідних видів навчальної діяльності учнів студенти проводили порівняльний аналіз модельних навчальних програм з математики для 5-6 класів та модельних навчальних програм з алгебри для 7-9 класів щодо способів реалізації наскрізної лінії «Підприємливість та фінансова грамотність», запропонованих авторами; аналізували очікувані результати навчання до окремих тем та розділів; підбирали математичні задачі фінансового змісту та методику їх розв’язування. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.subject | наскрізна змістова лінія «Підприємливість та фінансова грамотність» | uk |
dc.subject | ключова компетентність «Підприємливість та фінансова грамотність» | uk |
dc.subject | підготовка майбутніх вчителів математики | uk |
dc.subject | математичні задачі з фінансовим змістом | uk |
dc.subject | порівняльній аналіз модельних навчальних програм | uk |
dc.subject | економічні задачі | uk |
dc.title | Деякі аспекти методики підгоотовки майбутніх учителев математики до формування підприємливості та фінансової грамотності учнів базової | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Кафедра математики і методики її навчання |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Motorina.pdf | 855.58 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.