Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18812
Title: Психологічні особливості інноваційності у майбутніх педагогів
Authors: Кузнєцова, Оксана Володимирівна
Кузнецова, Оксана Владимировна
Kuznietsova, Oksana
Keywords: інновативні якості
інноваційний потенціал
майбутній педагог
емпіричне дослідження
Issue Date: 2017
Publisher: Видавничий дім «Гельветика»
Citation: Кузнєцова О. В. Психологічні особливості інноваційності у майбутніх педагогів / О. В. Кузнецова // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 466-468.
Abstract: Вектор модернізації країни потребує пришвидшення впровадження прогресивних змін, передусім у соціокультурній сфері, в освіті. Тому сьогодні одним з найважливіших завдань, що стоять перед системою професійної педагогічної освіти в Україні, є підготовка фахівця, який здатний ефективно виконувати професійну діяльність в умовах інноваційного поступу суспільства. У якості тих властивостей, що допомагають людині опанувати процеси новизни, змінюваності, складності світу, визнається цілий спектр феноменів інновативного ряду: інноваційна готовність, інноваційна установка, інноваційна активність, інноваційна поведінка, інноваційна спрямованість, інноваційна компетентність, інноваційне мислення, інноваційна свідомість, інноваційна культура тощо. Ступінь наукової розробки зазначених характеристик дозволяє висунути припущення про їх співіснування в просторі єдиної інтегральної властивості особистості – інноваційності, що має складну багатокомпоненту структуру.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18812
Appears in Collections:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kuznietsova Oksana.pdf9.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.