Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18812
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кузнєцова, Оксана Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Кузнецова, Оксана Владимировна | - |
dc.contributor.author | Kuznietsova, Oksana | - |
dc.date.accessioned | 2024-02-09T12:07:24Z | - |
dc.date.available | 2024-02-09T12:07:24Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Кузнєцова О. В. Психологічні особливості інноваційності у майбутніх педагогів / О. В. Кузнецова // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 466-468. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18812 | - |
dc.description.abstract | Вектор модернізації країни потребує пришвидшення впровадження прогресивних змін, передусім у соціокультурній сфері, в освіті. Тому сьогодні одним з найважливіших завдань, що стоять перед системою професійної педагогічної освіти в Україні, є підготовка фахівця, який здатний ефективно виконувати професійну діяльність в умовах інноваційного поступу суспільства. У якості тих властивостей, що допомагають людині опанувати процеси новизни, змінюваності, складності світу, визнається цілий спектр феноменів інновативного ряду: інноваційна готовність, інноваційна установка, інноваційна активність, інноваційна поведінка, інноваційна спрямованість, інноваційна компетентність, інноваційне мислення, інноваційна свідомість, інноваційна культура тощо. Ступінь наукової розробки зазначених характеристик дозволяє висунути припущення про їх співіснування в просторі єдиної інтегральної властивості особистості – інноваційності, що має складну багатокомпоненту структуру. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk |
dc.subject | інновативні якості | uk |
dc.subject | інноваційний потенціал | uk |
dc.subject | майбутній педагог | uk |
dc.subject | емпіричне дослідження | uk |
dc.title | Психологічні особливості інноваційності у майбутніх педагогів | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kuznietsova Oksana.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.