Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18802
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Казанжи, Марія Йосипівна | - |
dc.contributor.author | Казанжи, Мария Йосиповна | - |
dc.contributor.author | Kazanzhy, Maria Yosypivna | - |
dc.date.accessioned | 2024-02-06T12:40:42Z | - |
dc.date.available | 2024-02-06T12:40:42Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Kazanzhy M. Y. Development of future teachers / M. Y. Kazanzhy // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 461-462. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18802 | - |
dc.description.abstract | The facilitative ability, specifically facilitation, is often considered by researchers as a process, method, technology, model, function, procedure or approach to another person’s development, promoting their personal growth. Facilitation becomes very important in educational activities that a priori should promote another person’s development. So, it is especially relevant to study the role of facilitation in all phases of teachers’ professionalization, in particular, during one of the first basic period – in the process of educational and professional activities. Фасилітативна здатність, зокрема фасилітація, часто розглядається дослідниками як процес, метод, технологія, модель, функція, процедура або підхід до розвитку іншої людини, що сприяє її особистісному зростанню. Фасилітація стає дуже важливою в освітній діяльності, яка апріорі повинна сприяти розвитку іншої людини. Тому особливо актуальним є дослідження ролі фасилітації на всіх етапах професіоналізації педагога, зокрема, на одному з перших базових періодів – у процесі навчально-професійної діяльності. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk |
dc.subject | еhe facilitative ability | uk |
dc.subject | educational activity | uk |
dc.subject | освітня діяльність | uk |
dc.subject | фальсифікація | uk |
dc.subject | professionalism of the teacher | uk |
dc.subject | професіоналізм педагога | uk |
dc.subject | навчально-професійна діяльність | uk |
dc.subject | educational and professional activity | uk |
dc.subject | образовательная деятельность | uk |
dc.subject | фальсификация | uk |
dc.subject | профессионализм педагога | uk |
dc.subject | учебно-профессиональная деятельность | uk |
dc.title | Development of future teachers | uk |
dc.title.alternative | Розвиток майбутнього вчителя | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kazanzhy Maria Yosypivna.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.