Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18773
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧеботаренко, Ольга Валеріївна-
dc.date.accessioned2024-01-31T08:59:35Z-
dc.date.available2024-01-31T08:59:35Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЧеботаренко О. В. Майстер-клас як форма професійного діалогу в контексті типологічного підходу / О. В. Чеботаренко / Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2023. – № 2. – С. 103-107uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18773-
dc.description.abstractФеномен явища майстер-класу має глибокі історичні корені, що зумовило його активний розвиток у ХХ-ХХІ столітті, появу його різних видів. Серед основних типів можна виокремити майстер-класи індивідуальні і групові; які спрямовані на створення широкого контексту для розуміння композиторського тексту (превалювання теоретичної інформації); на вирішення професійних проблем (художніх, технологічних, звукових, агогічних, де превалює виконавський показ з боку майстра); на висвітлення суто технологічних питань; на поєднання детальної роботи над композиторським текстом і цілісного показу з боку майстра.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectмайстер-класuk
dc.subjectтипологічний підхідuk
dc.subjectмузична інтерпретаціяuk
dc.subjectхудожнє виконанняuk
dc.subjectвиконавські засоби виразностіuk
dc.subjectпіанізмuk
dc.subjectзвуковидобуванняuk
dc.titleМайстер-клас як форма професійного діалогу в контексті типологічного підходуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:№ 2 (2023)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17.pdf745.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.