Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18737
Назва: | Змістовий компонент методики начання майбутніх учителів інформатики знання-орієнтованих інформаційни систем, зокрема систем штучного інтелекту |
Автори: | Черних, Володимир Володимирович |
Ключові слова: | Змістовий компонент, методична система навчання, майбутні вчителі інформатики, знання-орієнтовні інформаційні системи |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Наука і техніка сьогодні (Серія «Педагогіка») |
Бібліографічний опис: | Черних В. В. Змістовий компонент методики начання майбутніх учителів інформатики знання-орієнтованих інформаційни систем, зокрема систем штучного інтелекту. Наука і техніка сьогодні (Серія «Педагогіка»). 2024. Т. 29, № 1. С. 568-581. |
Серія/номер: | Педагогіка;1(29) |
Короткий огляд (реферат): | В даній статті висвітлюється актуальна проблематика формування змістовного компоненту методичної системи навчання майбутніх учителів інформатики знання-орієнтованих інформаційних систем, зокрема й систем штучного інтелекту. В статі виділено, що змістовний компонент в даній методичній системі націлено на практичне використання, включаючи дослідження ролі знань-орієнтованих інформаційних систем, зокрема систем штучного інтелекту, у процесі навчання майбутніх учителів інформатики та прикладного використання знання-орієнтованих інформаційних систем та систем штучного інтелекту для вирішення прикладних професійних задач. Стаття ретельно аналізує сутність змістового компонента методики, де приділяється особлива увага важливості використання інноваційних підходів у навчанні майбутніх учителів інформатики. Здійснено глибокий аналіз впливу знань-орієнтованих інформаційних систем та систем штучного інтелекту на формування глибокого розуміння предмету та розвиток критичного мислення у здобувачів освіти. Детально висвітлено роль використання знання-орієнтованих інформаційних систем та систем штучного інтелекту для індивідуалізації навчального процесу та створення оптимальних умов для розвитку кожного здобувача освіти. У статті зазначено, що важливим є обов’язкове подальше проведення наукових досліджень та впровадження зазначених змістових компонентів у методику навчання майбутніх учителів інформатики. Крім того, особливо підкреслено необхідність розробки нових педагогічних стратегій та використання сучасних технологій з метою подальшого покращення освітнього процесу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18737 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра прикладної математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.