Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18723
Назва: | Актуальні питання підготовки майбутніх фахівців до вокально-професійної діяльності |
Автори: | Ден Дівень Deng Diven Усова, Ганна Анатоліївна Ян Пенфей |
Ключові слова: | вокально-професійна діяльність фахова підготовка освітня парадигма наукові підходи |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Видавничий дім «Гельветика» |
Бібліографічний опис: | Ден Дівень Актуальні питання підготовки майбутніх фахівців до вокально-професійної діяльності / Ден Дівень, Г. Усова, Ян Пенфей // Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2023. – № 1. – С. 11-16 |
Короткий огляд (реферат): | Питання осучаснення методики підготовки здобувачів до вокально-професійної діяльності в закладах вищої освіти у процесі навчання співу в останні десятиріччя набувають усе більшої актуальності, оскільки існує необхідність докорінної зміни вокально- педагогічної парадигми. Метою статті передбачено узагальнення наукової думки стосовно підготовки здобувачів магістратури до вокально-професійної діяльності в закладах вищої музично- педагогічної освіти на сучасному етапі. Методологія дослідження передбачає використання комплексу теоретичних методів: аналізу поглядів науковців щодо проблем вищої вокальної освіти та їх узагальнення, систематизації тезаурусу в означеній площині та обґрунтування актуальних наукових підходів до вирішення питань підготовки майбутніх співаків і викладачів до вокально-професійної діяльності у закладах вищої освіти. Відзначено, що тригером суттєвих змін стало долучення української вищої освіти до Болонської системи дворівневої вищої освіти й уведення магістерського ступеня, що спонукало педагогічну спільноту до активної науково-пошукової діяльності і тим самим відкрило нові обрії для вдосконалення вокально-освітньої системи. Розглянуто сутність поняття «професійна підготовка» та особливості її конкретизації в галузі музичної освіти, специфіку вокально-фахової діяльності майбутніх співаків і викладачів вокалу, особливості вокально-освітнього процесу як відносно самостійної галузі у сфері професійно-музичної підготовки. Приділено увагу науковим працям, у яких обґрунтовано доцільність упровадження провідних ідей інноваційного, гуманістичного, культурологічного, компонентного, герменевтичного наукових підходів, а також дослідженням, у яких увага концентрується на осмисленні проблем художньо-змістового характеру, питаннях особистісного, комунікативно-суб’єктного спрямування, оновлення методів і технології формування виконавської майстерності й педагогічної стабільності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18723 |
Розташовується у зібраннях: | № 1 (2023) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2.pdf | 199.9 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.