Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18639
Назва: | Методика підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до формування культури сприйняття учнями різностильового вокального мистецтва |
Інші назви: | Training future music teachers for the formation of a culture of students’ perception of multistyle vocal art |
Автори: | Ден Дівень Deng Diven |
Ключові слова: | учителі музичного мистецтва мистецька освіта культура (академічна культура) культура музичного сприйняття методологічні підходи наукові підходи гуманістичні принципи сучасної освіти педагогічні умови стильовий і культурологічний підхід фахова підготовка вокальна і диригентсько-хорова підготовка мистецька компетентність music teachers art education culture (academic culture) culture of music perception methodological approaches scientific approaches humanistic principles of modern education stylistic and cultural approach pedagogical conditions vocal and conductor-choir training artistic competence professional training integration of professional knowledge vocal performance skills performance skills інтеграція фахових знань виконавська майстерність вокально-виконавська майстерність |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Ден Дівень Методика підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до формування культури сприйняття учнями різностильового вокального мистецтва : дис... доктора філософії за спеціальністю 014 Середня освіта (Музичне мистецтво). / Ден Дівень ; наук. кер. Н. Г. Кьон; Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського. - Одеса, 2023. - 247 с. |
Короткий огляд (реферат): | У дисертації представлено результати наукового дослідження проблеми підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до формування культури сприйняття учнями різностильового вокального мистецтва. Відзначено, що зазначеному питанню належна увага в дослідженнях учених не надається. З метою вирішення завдань дослідження розглянуто сутність трьох груп базових понять: до першої групи віднесено визначення сутності, специфіки й структури підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до здійснення позитивного впливу на сприйняття сучасними школярами художньо-цінного музичного мистецтва; друга група понять спрямована на розкриття сутності поняття «культура музичного сприйняття»; третя група понять пов’язана з проблемою виховання стильового смаку як застави здатності до вибірковості школярів у власних музичних преференціях. Відзначено, що загострення ситуації щодо якості музичного сприйняття школярів обумовлено з зростанням негативного впливу комерційних мас-медіа на формування музичного середовища суспільства, а також тим, що сучасні учні, які зростають в умовах інформаційно-комунікативних інновацій, суттєво відрізняються від своїх попередників за типовими формами музично-пізнавальної діяльності й позиціювання себе як самодостатньої особистості, з широким можливостями самостійного вибору «модної» у сучасної молоді музичної інформації. The dissertation presents the results of a scientific study of the problem of training future teachers of musical art to form a culture of students’ perception of multistyle vocal art. It was noted that this question is not paid enough attention in the research of scientists. In order to solve the tasks of the research, the essence of three groups of basic concepts was considered: the first group includes the definition of the essence, specifics and structure of the training of future teachers of musical art to have a positive influence on the perception of artistic and valuable musical art by modern school students; the second group of concepts is aimed at revealing the essence of the concept of “music perception culture”; the third group of concepts is related to the problem of educating stylistic taste as a pledge of the ability of school students to be selective in their own musical preferences. It is stated that the aggravation of the situation regarding the quality of music perception of school students is conditioned by the growing negative influence of commercial mass media on the formation of the musical environment of society, as well as the fact that modern students, who grow up in the conditions of information and communication innovations, differ significantly from their predecessors in terms of typical forms of musical and cognitive activity and positioning themselves as self sufficient individuals, with wide possibilities of independent selection of “fashionable” musical information among today’s youth. In combination with insufficiently formed musical females and selectivity in their musical preferences, this often leads to a low level of cultural perception of artistically-evaluative and spiritually meaningful musical art. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18639 |
Розташовується у зібраннях: | Дисертації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Deng Diven.pdf | 2.57 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.