Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18611
Назва: | The role of professional culture in the formation of future pedagogues of vocational education |
Інші назви: | Роль професійної культури у становленні майбутніх педагогів професійного навчання |
Автори: | Штайнер, Тетяна Віталіївна Shtainer, Tetyana Vitaliivna |
Ключові слова: | освітній простір педагог професійного навчання педагог професійного навчання (в галузі дизайну) дизайн-освіта дизайн-проєкт дизайн-проєктування культура професійна культура професійне становлення culture professional culture professional development educational space educational space of a higher education institution pedagogue of vocational training pedagogue of vocational training (in the field of design) design education design-roject design and projecting освітній простір закладу вищої освіти |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського" |
Бібліографічний опис: | Штайнер Т. В. The role of professional culture in the formation of future pedagogues of vocational education / Т. В. Штайнер // // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky : наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2023. – № 4(145). – С. 25-29. |
Короткий огляд (реферат): | The analysis of scientific works proved that, in general, the concept of “culture”, as a terminological unit, acquires various “specialist” or so-called “professional” colours in various fields of scientific research. It was revealed that the concept of “professional culture” is understudied in the system of training future teachers of professional education. The aim of the study was to determine the essence of the professional culture of future pedagogues of vocational training based on the specifics of the professional activity of a specialist in the field of “Vocational Education (Design)”. The author’s understanding of the essence of the professional culture of future pedagogues of professional training in the field of design is formulated, based on the general understanding of the concept of “professional culture” in the following interpretation: it is a specific subsystem of general culture, a systemic and holistic unity of cultural and social experience regarding the ways and means of interaction between generations, socio-cultural and value traditions professional activity and personal achievements of mankind. The professional culture of future pedagogues of professional training in the field of design is interpreted as follows: it is a specific type of professional and pedagogical culture, a universal (basic) characteristic of pedagogical reality, which reflects (decodes) specific markers of pedagogical activity and functions in the plane of both pedagogical (educational, didactic, developmental) and purely professional (design, construction. Аналіз наукового фонду довів, що у загальному вигляді концепт «культура», як стала термінологічна одиниця набуває в різноманітних галузях наукових досліджень різного «фахового» або так званого «професійного» забарвлення. Встановлено, що в системі підготовки майбутніх педагогів професійного навчання концепт «професійна культура» є малодослідженим. Мета дослідження полягала у визначенні сутності професійної культури майбутніх педагогів професійного навчання з опорою на специфіку професійної діяльності спеціаліста галузі «Професійна освіта (Дизайн)». Сформульовано авторське розуміння сутності професійної культури майбутніх педагогів професійного навчання галузі дизайну, спираючись на загальне розуміння концепта «професійна культура» в такій інтерпретації: це специфічна підсистема загальної культури, системно-цілісна єдність культурно-соціального досвіду щодо способів і засобів узаємодії поколінь, соціокультурних та ціннісних традицій фахової діяльності й персонально-особистісних досягнень людства. Професійну культуру майбутніх педагогів професійного навчання галузі дизайну потлумачено так: специфічний різновид професійно-педагогічної культури, універсальна (базова) характеристика педагогічної реальності, що віддзеркалює (розкодовує) специфічні маркери педагогічної діяльності і функціонує в площині як педагогічної (виховної, дидактичної, розвивальної) так і суто професійної (дизайнерської, конструкторської, проєктної, технологічної) самореалізації педагога як фахівця та суб’єкта професійної діяльності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18611 |
Розташовується у зібраннях: | 2023 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Shtainer Tetyana Vitaliivna.pdf | 272.23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.