Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18479
Title: | Концепт як спосіб репрезентації фрагменту об’єктивної дійсності у парадигмі мовознавчих досліджень |
Authors: | Борідко, О. |
Keywords: | когнітивне сприйняття мовна картина світу людський чинник концепт пізнаввальна діяльність cognitive perception language picture of the world human factor concept cognitive activity |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Борідко О. Концепт як спосіб репрезентації фрагменту об’єктивної дійсності у парадигмі мовознавчих досліджень / О. Борідко // Лінгвістика й лінгводидактика: здобутки і перспективи розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих науковців (м. Одеса, 01-02 грудня 2023 р.) : зб. тез / редкол. Т. О. Євтушина та ін. - Одеса: ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», 2023, 29 – 32. |
Abstract: | У статті визначаємо мовну картину світу через призму когнітивного сприйняття навколишнього світу через таку одиницю, як концепт. Мова безпосередньо бере участь у двох процесах, пов’язаних з картиною світу. По-перше, в ній формується мовна картина світу, що є одним із найбільш глибинних шарів картини світу в людини. По-друге, мова виражає і експлікує інші картини світу людини, які за посередництвом спеціальної лексики входять у мову, привносячи в неї риси людини. Кожна з картин світу, що як відображуваний фрагмент світу представляє мову як особливий феномен, задає своє бачення мови і по-своєму визначає принцип дії мови. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18479 |
Appears in Collections: | Лінгвістика й лінгводидактика: здобутки і перспективи розвитку (2023) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Boridko.pdf | 3.02 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.