Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18386
Назва: | Вивчення подібності трикутників в шкільному курсі геометрії |
Автори: | Побережна, В. С. |
Ключові слова: | шкільний курс геометрії трикутники подібність трикутників |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | ІЦО НАПН України |
Бібліографічний опис: | Побережна В. С. Вивчення подібності трикутників в шкільному курсі геометрії / В. С. Побережна // Адаптивні технології управління навчанням: збірник матеріалів дев’ятої міжнародної конференції. Одеса-Київ, 25–27 жовтня 2023 р. – Київ: ІЦО НАПН України, 2023. С.75-76. |
Короткий огляд (реферат): | В математиці поняття подібності фігур трактується через предмети навколишнього світу, що мають однакову форму, але різні розміри. Подібні фігури з’явилися в працях давньогрецький математиків: Гіппократа Хіоського, Архіта Тарентського, Евдокса Книдського. Подібність фігур є однією із фундаментальних тем в шкільному курсі геометрії. Багато років дана тема «Подібність трикутників» входила до розділу «Перетворення подібності» і вивчалася у шкільному курсі геометрії в 9-му класі. В сучасних навчальних програмах математики для загальноосвітніх начальних закладів вивчення цієї теми перенесено у 8-й клас, що значно розширило коло задач, які можуть бути розв’язані за допомоги методів цієї теорії, спростило деякі доведення теорем курсу геометрії 8-го класу. Вивчення теми «Подібність трикутників» у 8-му класі відбувається незалежно від теми «Геометричні перетворення» |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18386 |
Розташовується у зібраннях: | Адаптивні технології управління навчанням ATL (2023) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Poberezhna.pdf | 2.13 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.