Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18386
Title: | Вивчення подібності трикутників в шкільному курсі геометрії |
Authors: | Побережна, В. С. |
Keywords: | шкільний курс геометрії трикутники подібність трикутників |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | ІЦО НАПН України |
Citation: | Побережна В. С. Вивчення подібності трикутників в шкільному курсі геометрії / В. С. Побережна // Адаптивні технології управління навчанням: збірник матеріалів дев’ятої міжнародної конференції. Одеса-Київ, 25–27 жовтня 2023 р. – Київ: ІЦО НАПН України, 2023. С.75-76. |
Abstract: | В математиці поняття подібності фігур трактується через предмети навколишнього світу, що мають однакову форму, але різні розміри. Подібні фігури з’явилися в працях давньогрецький математиків: Гіппократа Хіоського, Архіта Тарентського, Евдокса Книдського. Подібність фігур є однією із фундаментальних тем в шкільному курсі геометрії. Багато років дана тема «Подібність трикутників» входила до розділу «Перетворення подібності» і вивчалася у шкільному курсі геометрії в 9-му класі. В сучасних навчальних програмах математики для загальноосвітніх начальних закладів вивчення цієї теми перенесено у 8-й клас, що значно розширило коло задач, які можуть бути розв’язані за допомоги методів цієї теорії, спростило деякі доведення теорем курсу геометрії 8-го класу. Вивчення теми «Подібність трикутників» у 8-му класі відбувається незалежно від теми «Геометричні перетворення» |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18386 |
Appears in Collections: | Адаптивні технології управління навчанням ATL (2023) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Poberezhna.pdf | 2.13 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.