Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18381
Назва: | Специфіка формування читацької та літературознавчої компетентності учнів в умовах дистанційного навчання |
Автори: | Квадрі, М. |
Ключові слова: | дистанційне навчання читацька компеетенція літературознавча компетентність |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | ІЦО НАПН України |
Бібліографічний опис: | Квадрі М. Специфіка формування читацької та літературознавчої компетентності учнів в умовах дистанційного навчання / М. Квадрі // Адаптивні технології управління навчанням: збірник матеріалів дев’ятої міжнародної конференції. Одеса-Київ, 25–27 жовтня 2023 р. – Київ: ІЦО НАПН України, 2023. С.65-67. |
Короткий огляд (реферат): | Актуальність дослідження зумовлена тим, що в умовах особистісно-орієнтованого навчання потрібна така система читання, яка забезпечить розвиток дитини, збагатить її емоційно-художній досвід, інформаційно-естетичну базу, що сприятиме становленню духовного світу, розвиватиме відчуття прекрасного. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18381 |
Розташовується у зібраннях: | Адаптивні технології управління навчанням ATL (2023) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kvadri.pdf | 2.13 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.