Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18352
Назва: | Специфіканти підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва в університетському освітньому просторі |
Автори: | Бородкіна, Н. Р. |
Ключові слова: | вчителі образотворчого мистецтва університецький освітній простір спіцифіка підготовки |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | ІЦО НАПН України |
Бібліографічний опис: | Бородкіна Н. Р. Специфіканти підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва в університетському освітньому просторі / Н. Р. Бородкіна // Адаптивні технології управління навчанням: збірник матеріалів дев’ятої міжнародної конференції. Одеса-Київ, 25–27 жовтня 2023 р. – Київ: ІЦО НАПН України, 2023. С. 11-13. |
Короткий огляд (реферат): | Актуальність дослідження зумовлена тим, що потенціал мистецтва тісно пов’язаний із художньо-естетичним та морально-етичним вихованням зрослого покоління, а образотворче мистецтво є могутнім засобом відображення духовного життя народу (за В. Сухомлинським). Професійна діяльність учителя образотворчого мистецтва з художньо-естетичного виховання школярів полягає в створенні умов для духовного збагачення особистості учня засобами мистецтва, формуванні його естетичної культури, світоглядних уявлень, ціннісних художніх орієнтацій у соціокультурному просторі (В. Бутенко, Л. Масол). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18352 |
Розташовується у зібраннях: | Адаптивні технології управління навчанням ATL (2023) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Borodkina.pdf | 2.13 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.