Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18333
Title: | Адаптація дітей молодшого шкільного віку до навчання у школі |
Authors: | Казанжи, Марія Йосипівна Kazanzhy, Maria Yosypivna Беруашвілі, Т. О. |
Keywords: | адаптація дезадаптація мотиви школярі тривожність мотивація готовність до школи |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Казанжи М. Й. Адаптація дітей молодшого шкільного віку до навчання у школі / М. Й. Казанжи, Т. О. Беруашвілі // Психологічний простір особистості в звичайних та надзвичайних умовах сучасності : Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Психологія самоздійснення особистості : теорія, досвід, практика» (19–20 травня 2023 р.) / відп. ред. О. П. Саннікова. Одеса : ФОП Бєлий А. Є., 2023. – С. 103-109. |
Abstract: | У статті презентовано результати дослідження адптації дітей молодшого шкільного віку до школи. Визначено сутність поняття адаптація та розкриваються та характеризуються основні особливості розвитку дитини у молодшому шкільному віці. Для емпіричної частини дослідження сконструйовано психодіагностичний комплекс у складі: Методика «Вивчення навчальної мотивації школярів» М. Р. Гінзбург; методика Н. І. Гуткіна «Дослідження внутрішньої позиції школяра»; методика «Вивчення шкільної тривожності» А. М. Прихожан; Вивчення адаптації шляхом Люшера; анкета для батьків М. Р. Битянова. На основі проведеного дослідження виявлено динаміку показників переваження мотивів учнів, емоційного стану та шкільної тривожності школяра. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18333 |
Appears in Collections: | Психологічний простір особистості в звичайних та надзвичайних умовах сучасності (2023) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kazanzhy.pdf | 2.02 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.