Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18303
Назва: | Фонетико-фонематичне недорозвинення мовлення у дошкільників із дизартрією |
Автори: | Форостян, Ольга Іванівна Forostjan, Olha Ivanivna Чернийчук, Д. |
Ключові слова: | дошкільна освіта дошкільники недорозвинення мовлення фонетико-фонематична проблема дизартрія |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Букаєв Вадим Вікторович |
Бібліографічний опис: | Форостян О.І. Фонетико-фонематичне недорозвинення мовлення у дошкільників із дизартрією / О.І Форостян, Д. Чернийчук // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць (за матеріалами науково-практичної конференції). - Одеса : С. 224-228. |
Короткий огляд (реферат): | Розвиток мовлення з умінням чіткої вимовизвуків, іх розрізнення, володіння артикуляційного апарату з правильною будовою слів – все це на даний час є поширеною проблемою серед дітей дошкільного віку з дизартрією. Правильна вимова стає одним із показників готовності дітей до шкільного навчання. Формування письмового мовлення відбувається на основі усної, тому при порушені фонематичного слуху в дітей зростає ймовірність порушення письма та читання, що в подальшому призведе до поганого оволодіння цими видами діяльності та внаслідок чого може виникнути дисграфія або дислексія. П'ятий та шостий роки життя – оптимальний час для виховання особливої форми фонематичного слуху, розвитку орієнтовної діяльності у звуковому потоці. Отже, формування фонематичного слуху необхідно вважати первинним і дуже важливим завданням початкового етапу навчання рідної мови. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18303 |
Розташовується у зібраннях: | 2023 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Forostjan, Cherniychuk.pdf | 3.23 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.