Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18264
Назва: | Стан психофізичного розвитку дітей з тяжкими порушеннями мовлення |
Автори: | Притиковська, Світлана Дмитрівна Pritykovskaya, Svetlana Dmitrievna Павловська, К. Г. |
Ключові слова: | порушення мовлення психофізичний розвиток |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Букаєв Вадим Вікторович |
Бібліографічний опис: | Притиковська С. Д. Стан психофізичного розвитку дітей з тяжкими порушеннями мовлення / С. Д. Притиковська, К. Г. Павловська // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць (за матеріалами науково-практичної конференції). - Одеса : С. 115-118. |
Короткий огляд (реферат): | Мовлення займає особливе місце в системі психічних функцій людини. Вивчення онтогенезу дитячого мовлення засвідчує його величезну роль у психічному розвитку дитини, оскільки формування мислення, когнітивних функцій і становлення особистості тісно пов’язані з появою й розвитком мовленнєвої діяльності і будь-яка інша функціональна система, мовлення є найбільш чутливим до впливу несприятливих факторів у період його інтенсивного формування. Мовленнєві дефекти обмежують комунікативні можливості дитини, сповільнюють розвиток особистісних якостей, ускладнюють її соціальну адаптацію. У зв’язку з тим, що в наш час в Україні зростає кількість дітей з порушеннями в розвитку мовлення в загальному масиві дитячого населення (М. Шеремет), зміст і методика корекційної роботи з ними набуває особливої значущості. Це стосується як мовленнєвого, так і фізичного розвитку дітей. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18264 |
Розташовується у зібраннях: | 2023 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Pritykovskaya, Pavlovskaya.pdf | 3.23 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.