Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18187
Назва: | Особливості підготовки майбутніх вихователів до комп’ютеризації освітнього середовища ДНЗ |
Автори: | Мардарова, Ірина Костянтинівна Mardarova, Iryna Kostyantynivna |
Ключові слова: | підготовка майбутніх вихователів інформаційне супсільство освітне середовище ДНЗ |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Мардарова І. К. Особливості підготовки майбутніх вихователів до комп’ютеризації освітнього середовища ДНЗ / І. К. Мардарова // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 411-412. |
Короткий огляд (реферат): | На сучасному етапі, пріоритетом розвитку дошкільної освіти є впровадження комп’ютерних технологій, що забезпечують удосконалення навчально-виховного процесу ДНЗ, доступність та ефективність освіти, підготовку молодого покоління до життєдіяльності в інформаційному суспільстві. Як зазначається у програмі розвитку дитини дошкільного віку «Я у світі»: «сучасна дитина старшого дошкільного віку живе в умовах високої інформатизації суспільства. Вона усвідомлює, що комп’ютер є сучасним інструментом, призначеним для обробки інформації. Робота з комп’ютером сприяє адаптації дитини до життя в інформаційному суспільстві, розширює можливості ознайомлення з довкіллям у привабливій для неї формі, сприяє розвитку життєвої компетенції, слугує потужнім технічним засобом навчання» [3, с. 345]. У варіативній складовій Базового компоненту дошкільної освіти [1, с. 18] визначені показники інформатичної компетенції дитини дошкільного віку. Загалом, термін «комп’ютеризація» розглядається як процес розвитку та впровадження комп’ютерів, що забезпечують автоматизацію інформаційних процесів і технологій у різних сферах людської діяльності. незважаючи на значні потенційні можливості комп’ютерних технологій в системі дошкільної освіти, ці технології ще не знайшли тут належного застосування. Оскільки, задля комп’ютеризації освітнього середовища ДНЗ, необхідно створити оптимальні матеріально-технічні умови для розміщення, ефективного використання комп’ютерної техніки та упровадити в освітній процес якісне програмове забезпечення для дошкільників. Підкреслимо, що ефективність комп’ютеризації навчання в ДНЗ залежить як від якості педагогічних програмних засобів, так і від уміння раціонально і вміло їх використовувати в роботі з дошкільниками. Отже, кожен вихователь має бути обізнаний з можливостями і способами їх застосування в освітньому процесі ДНЗ, як засобом організації ігрової та навчальної діяльності дітей. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18187 |
Розташовується у зібраннях: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Mardarova.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.