Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18171
Назва: | Гейміфікація в освітньому процесі закладу дошкільної освіти |
Автори: | Сторож, Вікторія Василівна Storozh, Victoriya |
Ключові слова: | гейміфікація освіта |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Видавництво ТОВ «Лерадрук» |
Бібліографічний опис: | Сторож В. В. Гейміфікація в освітньому процесі закладу дошкільної освіти / В. В. Сторож // Педагогічний альманах. Актуальні проблеми дошкільної освіти : теорія та практика : матеріали III Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (03 листопада 2023 року). Вип. 3. – Одеса : Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2023. - С. 151-158. |
Короткий огляд (реферат): | З розвитком інформаційно-комунікаційних технологій і доступністю різних індивідуальних електронних пристроїв, спектр ігор, який став сьогодні доступний як дітям, так і педагогам, значно розширився. На протязі останніх років, враховуючи умови навчання дітей, набули поширення методи та технології гейміфікації, як засіб підвищення мотивації та залучення до навчання. В даний час у навчальному процесі освітніх установ різних рівнів все частіше використовуються технології гейміфікації. Застосування даної технології в умовах цифрового освітнього середовища закладу дошкільної освіти неможливо без розуміння сутності феномену «Гейміфікація» |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18171 |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2023) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Storozh.pdf | 5.3 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.