Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18171
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСторож, Вікторія Василівна-
dc.contributor.authorStorozh, Victoriya-
dc.date.accessioned2023-11-06T11:20:32Z-
dc.date.available2023-11-06T11:20:32Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСторож В. В. Гейміфікація в освітньому процесі закладу дошкільної освіти / В. В. Сторож // Педагогічний альманах. Актуальні проблеми дошкільної освіти : теорія та практика : матеріали III Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (03 листопада 2023 року). Вип. 3. – Одеса : Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2023. - С. 151-158.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18171-
dc.description.abstractЗ розвитком інформаційно-комунікаційних технологій і доступністю різних індивідуальних електронних пристроїв, спектр ігор, який став сьогодні доступний як дітям, так і педагогам, значно розширився. На протязі останніх років, враховуючи умови навчання дітей, набули поширення методи та технології гейміфікації, як засіб підвищення мотивації та залучення до навчання. В даний час у навчальному процесі освітніх установ різних рівнів все частіше використовуються технології гейміфікації. Застосування даної технології в умовах цифрового освітнього середовища закладу дошкільної освіти неможливо без розуміння сутності феномену «Гейміфікація»uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавництво ТОВ «Лерадрук»uk
dc.subjectгейміфікаціяuk
dc.subjectосвітаuk
dc.titleГейміфікація в освітньому процесі закладу дошкільної освітиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2023)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Storozh.pdf5.3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.