Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18151
Назва: | Формування та розвиток медіативної компетентності дітей старшого дошкільного віку |
Автори: | Постоян, Тетяна Григорівна Постоян, Татьяна Григорьевна Postoian, Tatyana Grygorivna Киселюк, Т. М. |
Ключові слова: | медіативна компетентність дошкільний вік |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Видавництво ТОВ «Лерадрук» |
Бібліографічний опис: | Постоян Т. Г. Формування та розвиток медіативної компетентності дітей старшого дошкільного віку / Т. Г. Постоян, Т. М. Киселюк // Педагогічний альманах. Актуальні проблеми дошкільної освіти : теорія та практика : матеріали III Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (03 листопада 2023 року). Вип. 3. – Одеса : Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2023. - С. 51-59. |
Короткий огляд (реферат): | Особливість мислення, почуттів, емоцій, характеру, проявляється в потребах, мотивах, інтересах, установках, цілях, характері діяльності особистості. Індивідуальні реа- ~ 51 ~ кції на життєві ситуації, визначення вірогідності виникнення стресів, конфліктів, афектів зумовлюється сукупність вищеназваних чинників [2]. Б. Бєхтєрєв, О. Лурія, В. Мясіщев зазначили, що міжособистісний конфлікт важко й болісно переживається дітьми і може по різному вплинути на дитину: вони ускладнюють психологічний бік життя дитини, сприяють її переходу на нові рівні її діяльності; можуть стати тригером порушення гармонічної взаємодії з людьми, що навколо та затримати соціалізацію особистості |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18151 |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2023) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Postoian.pdf | 5.3 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.