Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18146
Title: | Мовленнєва компетентність у старших дошкільників: теоретичний аспект |
Authors: | Гуцова, Я. |
Keywords: | дошкільний вік мовленнєва компетентність |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Видавництво ТОВ «Лерадрук» |
Citation: | Гуцова Я. Мовленнєва компетентність у старших дошкільників: теоретичний аспект / Я. Гуцова // Педагогічний альманах. Актуальні проблеми дошкільної освіти : теорія та практика : матеріали III Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (03 листопада 2023 року). Вип. 3. – Одеса : Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2023. - С. 21-27. |
Abstract: | Дошкільний вік – період інтенсивного розвитку особистості, який характеризується як становленням цілісності свідомості як єдності емоційної та інтелектуальної сфер, так і формуванням засад самостійності та творчої індивідуальності дитини в різних видах діяльності [5]. В умовах сучасної мовної освіти, коли створено передумови для розвитку творчої ініціативи, відкрито широкий простір для висловлення різноманітних думок, переконань, оцінок, формування вмінь і навичок продуктивного спілкування слід розпочинати з наймолодшого віку і продовжувати все життя, тому що серйозне ставлення до вміння володіти рідним мовленням є запорукою життєвого успіху. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18146 |
Appears in Collections: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2023) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Гуцова.pdf | 5.3 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.