Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18146
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гуцова, Я. | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-03T09:22:19Z | - |
dc.date.available | 2023-11-03T09:22:19Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Гуцова Я. Мовленнєва компетентність у старших дошкільників: теоретичний аспект / Я. Гуцова // Педагогічний альманах. Актуальні проблеми дошкільної освіти : теорія та практика : матеріали III Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (03 листопада 2023 року). Вип. 3. – Одеса : Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2023. - С. 21-27. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18146 | - |
dc.description.abstract | Дошкільний вік – період інтенсивного розвитку особистості, який характеризується як становленням цілісності свідомості як єдності емоційної та інтелектуальної сфер, так і формуванням засад самостійності та творчої індивідуальності дитини в різних видах діяльності [5]. В умовах сучасної мовної освіти, коли створено передумови для розвитку творчої ініціативи, відкрито широкий простір для висловлення різноманітних думок, переконань, оцінок, формування вмінь і навичок продуктивного спілкування слід розпочинати з наймолодшого віку і продовжувати все життя, тому що серйозне ставлення до вміння володіти рідним мовленням є запорукою життєвого успіху. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Видавництво ТОВ «Лерадрук» | uk |
dc.subject | дошкільний вік | uk |
dc.subject | мовленнєва компетентність | uk |
dc.title | Мовленнєва компетентність у старших дошкільників: теоретичний аспект | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2023) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Гуцова.pdf | 5.3 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.