Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18139
Назва: | Поняття "соціально-побутові навички" дошкільників із дитячим церебральним паралічем: міждисциплінарний аналіз проблеми дослідження |
Автори: | Romenska, Tamara Hryhorivna Роменська, Тамара Григорівна |
Ключові слова: | дитячий церебральний параліч дошкільники соціально- побутові навички міждисциплінарний аналіз |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови |
Бібліографічний опис: | Роменська Т. Г. Поняття "соціально-побутові навички" дошкільників із дитячим церебральним паралічем: міждисциплінарний аналіз проблеми дослідження [Електронний ресурс] / Т. Г. Роменська // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2015. - Вип. 9. - С. 106-115. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена розгляду міждисциплінарності як методологічного принципу сучасного наукового пошуку щодо формування соціально-побутових навичок у дітей дошкільного віку із ДЦП. Розкрито метапредметне потрактування поняття «соціально-побутові навички». З’ясовано, що поняття соціально-побутові навички є інтегративним і тому може розглядатися із позиції міждисциплінарного підходу. Теоретично обґрунтовано сутнісний зміст поняття через його аналіз у лінгвістиці, культурології, соціології, у дошкільній корекційній педагогіці, дошкільній і спеціальній психології, реабілітології, соціальній педагогіці. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18139 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра теорії та методики дошкільної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Romenska.pdf | 213.62 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.