Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18139
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Romenska, Tamara Hryhorivna | - |
dc.contributor.author | Роменська, Тамара Григорівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-01T12:21:49Z | - |
dc.date.available | 2023-11-01T12:21:49Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Роменська Т. Г. Поняття "соціально-побутові навички" дошкільників із дитячим церебральним паралічем: міждисциплінарний аналіз проблеми дослідження [Електронний ресурс] / Т. Г. Роменська // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2015. - Вип. 9. - С. 106-115. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18139 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена розгляду міждисциплінарності як методологічного принципу сучасного наукового пошуку щодо формування соціально-побутових навичок у дітей дошкільного віку із ДЦП. Розкрито метапредметне потрактування поняття «соціально-побутові навички». З’ясовано, що поняття соціально-побутові навички є інтегративним і тому може розглядатися із позиції міждисциплінарного підходу. Теоретично обґрунтовано сутнісний зміст поняття через його аналіз у лінгвістиці, культурології, соціології, у дошкільній корекційній педагогіці, дошкільній і спеціальній психології, реабілітології, соціальній педагогіці. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови | uk |
dc.subject | дитячий церебральний параліч | uk |
dc.subject | дошкільники | uk |
dc.subject | соціально- побутові навички | uk |
dc.subject | міждисциплінарний аналіз | uk |
dc.title | Поняття "соціально-побутові навички" дошкільників із дитячим церебральним паралічем: міждисциплінарний аналіз проблеми дослідження | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Кафедра теорії та методики дошкільної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Romenska.pdf | 213.62 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.