Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18139
Title: | Поняття "соціально-побутові навички" дошкільників із дитячим церебральним паралічем: міждисциплінарний аналіз проблеми дослідження |
Authors: | Romenska, Tamara Hryhorivna Роменська, Тамара Григорівна |
Keywords: | дитячий церебральний параліч дошкільники соціально- побутові навички міждисциплінарний аналіз |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови |
Citation: | Роменська Т. Г. Поняття "соціально-побутові навички" дошкільників із дитячим церебральним паралічем: міждисциплінарний аналіз проблеми дослідження [Електронний ресурс] / Т. Г. Роменська // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2015. - Вип. 9. - С. 106-115. |
Abstract: | Стаття присвячена розгляду міждисциплінарності як методологічного принципу сучасного наукового пошуку щодо формування соціально-побутових навичок у дітей дошкільного віку із ДЦП. Розкрито метапредметне потрактування поняття «соціально-побутові навички». З’ясовано, що поняття соціально-побутові навички є інтегративним і тому може розглядатися із позиції міждисциплінарного підходу. Теоретично обґрунтовано сутнісний зміст поняття через його аналіз у лінгвістиці, культурології, соціології, у дошкільній корекційній педагогіці, дошкільній і спеціальній психології, реабілітології, соціальній педагогіці. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18139 |
Appears in Collections: | Кафедра теорії та методики дошкільної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Romenska.pdf | 213.62 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.