Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18133
Title: | Діагностичні інструменти для дослідження мотиваційно- ціннісного компонента соціально-побутових навичок у дошкільників із дитячим церебральним паралічем |
Authors: | Romenska, Tamara Hryhorivna Роменська, Тамара Григорівна |
Keywords: | мотиваційно-ціннісний компонент соціально-побутові навички потреби мотиви ціннісне ставлення дошкільники дитячий церебральний параліч |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Видавничий дім «Гельветика» |
Citation: | Роменська Т. Г. Діагностичні інструменти для дослідження мотиваційно- ціннісного компонента соціально-побутових навичок у дошкільників із дитячим церебральним паралічем / Т. Г. Роменська // Науковий журнал «Інноваційна педагогіка» с. 123-131 |
Abstract: | Зазначено, що в умовах сьогодення важливим напрямом психолого-педагогічного супроводу становлення соціально-побутових навичок у дітей дошкільного віку з дитячим церебральним паралічем є їх вивчення (діагностика). Вказується на актуальність у сучасному соціокультурному просторі розроблення інноваційного навчально- дидактичного забезпечення дослідження соціально-побутових навичок у дітей дошкільного віку з дитячим церебральним паралічем. Обґрунтовано вибір інструмен- тарію діагностики соціально-побутових навичок у дошкільників із дитячим цере- бральним паралічем. Для з’ясування особли- востей становлення соціально-побутових навичок, а також визначення рівня їхньої сформованості визначено складники діа- гностики соціально-побутових навичок. Як основні складники (компоненти) діагностики соціально-побутових навичок визначено такі: мотиваційно-ціннісний, когнітивний, праксеологічний, соціокультурний компоненти. Представлено модель конструкта «соціально-побутові навички дошкільників із ДЦП». У контексті компетентнісної та особистісно зорієнтованої парадигм освіти визначено сутнісні складники в структурі соціально-побутових навичок: мотиваційно-ціннісний, когнітивний, праксеологічний і соціокультурний. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18133 |
Appears in Collections: | Кафедра теорії та методики дошкільної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Romenska.pdf | 1.45 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.